Mijozlar bilan suhbatlarni avtomatik qayd qilish bank maslahatchilarining CRM-da mijozlar maʼlumotlarini yangilashi uchun vaqtning 50% gacha tejaydi. Shuningdek, u bank
Bank xodimlari va mijozlarning qoʻngʻiroqlarini doimiy ravishda kuzatib boruvchi audio kuzatuv toʻplami. Qoʻshimcha xavfsizlik va meʼyoriy hujjatlarga muvofiqlikni taʼminlaydi, shu jumladan xalqaro (MiFID II va boshqalar)
Qarzlarni yumshoq undirish uchun chiquvchi qoʻngʻiroqlarni amalga oshirish. NLP/NLU (tabiiy tilni qayta ishlash va tushunish) texnologiyalariga asoslangan avtomatlashtirish malakali yigʻish mutaxassislari bilan bir xil samaradorlikka erishadi.
SI ga asoslangan oʻziga oʻzi xizmat qilish platformasi
Omnikanal dialog platformasi mutaxassislar ishtirokisiz yopilishi mumkin boʻlgan qoʻngʻiroqlarni qabul qiladi. Koll-markazlarga yuklanishni kamaytiradi
Qoʻngʻiroq qiluvchi bilan tabiiy dialogni saqlaydi
Turli kanallar va formatlardagi aloqa:
Ovoz - aloqa markazidagi ovoz
Matn - mobil ilovada ovoz
Matn - messenjerlar va ijtimoiy tarmoqlardagi matn
Oʻrnatilgan jarayonlarni oʻzgartirmasdan, tezkor messenjerlar va anʼanaviy ovozli kanallar yordamida masofaviy bank xizmati. Mijozlarning odatiy soʻrovlarini avtomatik ravishda qayta ishlaydi va operatorlar ishtirokisiz qoʻngʻiroqlarning 40% dan koʻprogʻini yopish imkonini beradi.
Xarajatlarni va soʻrovlarni koʻrib chiqish vaqtini qisqartirish
Mijozlarga kirish kanallari sonini koʻpaytirish
Xarajatlarni va soʻrovlarni koʻrib chiqish vaqtini qisqartirish
Xarajatlarni va soʻrovlarni koʻrib chiqish vaqtini qisqartirish
Abonentning ovozli tamgʻasini “qora roʻyxat” boʻyicha tekshirish. Firibgarlikning oldini oladi va qoʻngʻiroq paytida ovoz bilan tajovuzkorni aniqlashga yordam beradi.
Mijozlar bilan oʻzaro munosabatlar samaradorligini oshirish uchun real vaqt rejimida suhbatlar va arxivlangan yozuvlarni tahlil qilish. Mijozlarni ushlab turishni oshirish va toʻgʻridan-toʻgʻri va oʻzaro savdo uchun toʻgʻri va oʻzaro savdo uchun qoʻshimcha imkoniyatlarni topish imkonini beradi.
Oʻrnatilgan jarayonlarni oʻzgartirmasdan matnli messenjerlar va ovozli kanallar yordamida masofaviy bank xizmatlari. Batafsil...
Mening xujjatlarim
Qoʻshimcha modullarni oʻrnatish orqali yanada rivojlantirish imkoniyati bilan KTM va tibbiyot muassasalarining aloqa markazlarini avtomatlashtirish uchun yechim. Batafsil...
Rent-a-Ride
Avtomobil ijarasi qoʻngʻiroqlarini boshqarish uchun yuqori sifatli mijozlar segmentatsiyasi uchun retrospeksiyada maʼlumotlar bilan ishlashga qodir BSS neyrobot. Batafsil...